wElcOMe...!

wELcOme to mY bLog...! hope you enjoy reading it with smiles on your face!! =))

Saturday, November 12, 2011

insomnia.... damn!

ok.. almost few weeks tdo lmbt.. n skang da susa nk tdo.... mate ngantuk, tp still xleh tdo.... cmno nk bwat ni ha... haishh.. den da la ponat nih.. *tbe2 kuar loghat nogori lak kan* hehehe.. hurmm.. since aku xleh tdo, mari kt melalut dlm neh... ape nk tulis yek.. rase cm nk menaip je nih.. tp xtau nk ckp pasal pe.. ok.. let me see.. hurm... assignments! yes! mari kt bercakap pasal assignmentS.. diz sem aku amek 7 subjek.. tu include koko la iaitu golf.. ha.. jgn xtau.. aku maen golf skang.. bio x reti pgg kayu pon.. ngeh3... lupe lak.. koko itu ialah kokurikulum.. ke kokorikulum? hurm.. either one la kan.. yg penting aku kene amek subjek koko ni untuk 3 semester utk membolehkan aku graduate dgn jayanya! ha.. last 2 sems aku da amek bola sepak n rakan kaunselor.. hebat kan.. hehehehe.. n dis sem, amek golf.. y? sbb time ni la dpt maen golf dgn free.... ha... kalo maen kt luar, kene byr tau.. mahal lak tu! game tuk org kaye kan... tp seb baek subjek koko ni tiap2 ari sabtu jek... xde la rase malas sgt nk pg kan.. *walau slalunye mmg malas pon* hikhikhik... ok back to 'assignments' td.. aku ade 6 swubjek, x include koko la kan sbb koko xde assignment pon.. setiap subject akan ade 1 individual punye assignment n 1 group punye assignment.. so, basically satu subjek ade 2 assignment... so, 6 darab ngn 2 equals 12.. simple cmni la.. 2+2+2+2+2+2=12.. bayangkan! aku ade 12 assignments! banyak x?!!! banyak kan.. tp tu la life seorg student.. ceewwaahh... cam la aku sorg jek student kan... tp seb baek a few assignments da siap n da submit.. kebanyakan individual punye la.. so skangt ni tggl yg grup punye jek... tp yg grup punye ni pon.. masyaallah.. susah! lebih2 lg bile kene deal ngn ramaiorg neh.. fenin kepale weh..! ye la kan.. laen org, laen pendapatnye... tp bile msg2 xnk mengalah, doh guane..?? ha.. tubik doh ckp ganu aku... huhuhu.. tu la yg aku ngah fenin skang.. assignmnt yg lecturer tu bg tu pon xnk kalah kan.. die ingat universitu aku ni famous sgt kah..? mmg x la kan.. lg nk sowh deal ngn company beso2.. bile x famous, mane la so company tu nk lyn kan.. bo layan je la jwbnye.. tp, xpe, kami akan berusaha utk mndptkn pointer above 3.50 diz semester! yeay! insyallah.... amin.... tbe2 aku cm da ngantuk kan.. mybe sbb mkn ubat selsema td kot.. ok la.. nnt la smbg... lalok suda.. ape2 pon, dont forget to smile people!!

layan lagu neh dulu ea before tdo...

much love,
a girl with smiles! =))

No comments:

Post a Comment